Logo čierne

V&V Veron s.r.o.

Proces spolupráce

Proces spolupráce v 6 krokoch

  • Mzdové služby cover desktop

    1. KROK

    Oboznámenie klienta s cenníkom a obchodnými podmienkami. Ak súhlasí, zašle na mail uvedený v kontaktoch na webovej stránke základné údaje o spoločnosti a definuje svoje požiadavky. Po dohodnutí sa na spolupráci a zaevidovaní spoločnosti do databázy sa môže začať účtovať.

  • 2. KROK

    Zasielanie dokladov – klient si naskenuje alebo nafotí doklady v zmysle obchodných podmienok, najmä v rozsahu „faktúry“, „bločky“, „banka“, „ostatné doklady“, v čo možno najskoršom termíne. Pri rýchlom zasielaní dokladov poskytujeme zľavy (viď cenník). Tieto doklady pošle mailom alebo priamo vloží do svojho elektronického šanónu.

  • 3. KROK

    Spracovanie dokladov – pridelený účtovník doklady spracuje, očísluje a zatriedi.  V prípade potreby upozorní klienta na chýbajúce doklady, prípadne nezrovnalosti prostredníctvom mailu.

  • 4. KROK

    Poskytnutie informácií – po spracovaní aj chýbajúcich dokladov či zapracovaní zodpovedaných nezrovnalostí klient mailom dostane informáciu o úhrade DPH, či inej dane, čo je pre klienta zároveň signál, že si môže prezerať svoje účtovníctvo. Môže si napr. kontrolovať stav faktúr alebo hospodársky výsledok.

  • 5. KROK

    Stretnutie – v prípade potreby sa s Vami veľmi radi stretneme aj osobne. Stačí nám navrhnúť čas, kedy Vám to vyhovuje a my sa Vám radi prispôsobíme v priestoroch našej kancelárie. 

  • 6. KROK

    Kontaktovanie – môžete nás kedykoľvek kontaktovať telefonicky aj mailom, radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadne spolupráce.