Logo čierne

V&V Veron s.r.o.

Účtovné služby - cenník

Pozor!

Základná sadzba sa mení podľa miery inflácie meranej indexom spotrebiteľských cien zverejnenej štatistickým úradom SR.

Druh poskytutej služby: Cena bez DPH od 01.01.2023 Popis
Zaradenie novej spoločnosti do evidencie:
116.00 €
Zahŕňa vytvorenie kompletnej zložky, registráciu na DU, zriadenie DISKU
Zaradenie existujúcej spol. do evidencie do 50 položiek:
180.00 €
Zahŕňa vytvorenie kompletnej zložky, registráciu na DU, zriadenie DISKU a nahodenie počiatočných stavov. Základ je 100 eur + podľa položiek v cenníku
Do 50 účtovných položiek:
64.00 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Do 100 účtovných položiek:
122.00 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Do 150 účtovných položiek:
174.00 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Do 200 účtovných položiek:
220.50 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Do 250 účtovných položiek:
261.00 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Do 300 účtovných položiek:
296.00 €
Mesačne vrátane riadnych DPH priznaní
Od 301 účtovných položiek:
0.95 €
Za položku
Nulové DPH:
24.00 €
Vrátane povinných náležitostí
Dodatočné DPH:
24.00 €
Vrátane povinných náležitostí
Vystavovanie faktúr:
2.50 €
Za každú vystavenú faktúru nad 2 FA mesačne
Daňové priznanie DPPO komplet:
232.00 €
Vrátane výkazov a poznámok v prípade, ak sa vypĺňajú základné údaje ako: hospodársky výsledok, nedaňové položky, rovnomerné odpisy, neuhradené faktúry. Patrí sem len firma o veľkosti do 500 zápisov ročne.
Daň z motorových vozidiel:
24.00 €
Do 4 vozidiel
Priebežné výkazy:
58.00 €
Pre banku, leasingovku a podobne…
Vybavenie dobrovoľného platcu DPH
174.00 €
Elektronické prijímanie písomností od Finančnej správy
116.00 €
Suma je na rok, splatná vopred. V rámci tejto služby klientom oznamujeme doručené zásielky do elektronickej schránky a preposielame ich na e-mail klienta (prípadne i na e-mail účtovníka spoločnosti), ktorý sa do schránky spoločnosti nemusí následne zdĺhavo prihlasovať.
Zľava v % Popis
Dodanie dokladov k DPH:
vydané faktúry, došlé faktúry, zjednodušené faktúry, bankové výpisy (chybovosť do 20 % z celkového počtu účtovných zápisov)
– 20 a viac dní do DPH
15.00%
počíta sa 24 hodín čistého času, pričom deň DPH a deň doručenia sa nepočíta
– 10 až 19 dní do DPH
10.00%
počíta sa 24 hodín čistého času, pričom deň DPH a deň doručenia sa nepočíta
– 5 až 9 dní do DPH
0.00%
počíta sa 24 hodín čistého času, pričom deň DPH a deň doručenia sa nepočíta
„Import vydaných faktúr“
50.00%
z ceny účtovného zápisu (napr. www.turbofaktura.sk“) vzťahujúcej sa k vydanej faktúre
Prirážka v % Popis
Dodanie dokladov k DPH:
vydané faktúry, došlé faktúry, zjednodušené faktúry, bankové výpisy (chybovosť do 20 % z celkového počtu účtovných zápisov)
– 2 až 4 dni do DPH
15.00%
počíta sa 24 hodín čistého času, pričom deň DPH a deň doručenia sa nepočíta
– 0 až 1 deň do DPH
35.00%
počíta sa 24 hodín čistého času, pričom deň DPH a deň doručenia sa nepočíta
– deň DPH
50.00%
posledný deň na podanie DPH podľa zákona o DPH
Triedenie dokladov
20.00%
nad 30 dokladov / mesačne
Sťažená práca / práce naviac
20.00%
Napr. nekompltné doklady vo veľkom rozsahu (nad 35 % z účtovných položiek), čistočné zasielanie nezrovnalostí (viac ako 1x), iné práce z nepozornosti klienta…

Dokumenty

Stiahnuť

Potvrdenie o miere inflácie 2021

Stiahnuť

Potvrdenie o miere inflácie 2022

Účtovná položka

je jeden účtovný zápis. Spravidla to predstavuje zaúčtovanie jedného dokladu bez DPH. Ak je firma platca DPH, tak zaúčtovanie dokladu s možnosťou uplatnenia DPH sú už 2 zápisy. Počet účtovných zápisov vzrastá prípadným rozúčtovaním na strediská, alebo aj v prípade účtovania trz. metódy 80/20. Účtovnou položkou je aj zaúčtovanie jedného pohybu na bankovom výpise, nie celého bankového výpisu!

Elektronické prijímanie písomností od Finančnej správy

Od 01.01.2022 je nový spôsob komunikácie Finančnej správy s daňovým subjektom. Finančná správa od 01.01.2022 s daňovými subjektmi komunikuje obojsmerne elektronicky. Daňovníci už nedostávajú žlté lístky do poštových schránok, ale rozhodnutia a úradné dokumenty im finančná správa zasiela cez Ústredný portál verejnej správy (ÚPVS) - www.slovensko.sk. Komunikácia zo strany finančnej správy sa už neuskutočňuje cez portál finančnej správy, ale dokumenty doručuje do elektronických schránok zriadených na ÚPVS v súlade so zákonom o e-Governmente. Spoločnosti majú automaticky aktivované elektronické schránky už pri svojom vzniku. Prevzatie doručeného dokumentu do elektronickej schránky je možné po prihlásení na stránku www.slovensko.sk prostredníctvom občianskeho preukazu s čipom. V prípade neprevzatia dokumentu zo schránky v stanovenej lehote, platí fikcia doručenia.